نکات مهم انتخاب درب

نکات مهم انتخاب درب
١-دهانه مفید در از ٩٧ سانت کمتر نباشد تا برای ورود و خروج لوازم مشکلی پیش نیاید.
٢-قفل درها از نوع ترک با برند داف یا کاله اصل باشند تا در دراز مدت باعث اذیت نشوند.
٣-شبکه میانی درها حتما باید تمام ورق باشند تا اسکلت در از استحکام کافی برخوردار باشد که پس از مدتی دچار تابیدگی و پیچیدگی نشود و نیز سارقان به راحتی نتوانند در را با دیلم باز کنند.
۴-عرض چهار چوب فلزی و یا اصطلاحا کف چهار چوب باید از ١٧ سانت به بالا باشد تا در از استحکام کافی برخوردار باشد و درهایی با کف زیر ١٧ سانت هم کیفیتشان و هم قیمتشان بسیار پایین تر است.
۵-رویه استفاده شده با صخامت ٨ میل و از جنس ام دی اف باشد و از نئوپان استفاده نشده باشد.
۶-در فاکتور خرید حتما قید شود که قفلها دارای ضمانت ۵ ساله است.((و این ضمانت به عهده فروشگاهی است که شما خرید میکنیدو نه هیچ جای دیگر)))
٧-فروشنده موظف است خدمات نصب به خریدار ارائه دهد و هزینه این خدمات جداگانه دریافت میگردد.
٨-مسئولیت سالم رساندن کالا تا جلوی در ساختمان با فروشنده و راننده وانت فروشگاه است و هزینه آن با خریدار مگر در مواردی که وانت از سوی فروشگاه معرفی نگردد.
٩-درها حتما باید دارای نوار درزگیر پلاستیکی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و صدا باشندو این نوار باید در شیار فلزی جا بخورد که به راحتی کنده نشود و درهایی که دارای نوار چسبی هستند به هیچ عنوان توصیه نمیشوند.
١٠-وزن کامل یک درب خوب نباید کمتر از ٨٣ کیلو گرم باشد.
١١-در هنگام خرید به میزان ضخامت رنگ کوره ای(الکترو استاتیک) روی در دقت نمایید.زیرا بعضی درها از کیفیت رنگ بسیار کمی برخوردارند.
١٢-رنگ رویه رویه درها و روکش چوبی درها باید از نوع پلی اورتان باشد ((بسیار دیده شده که پس از مدتی به علت کیفیت پایین رنگ در به سمت زردی و یا سبز شدن میرود))
١٣- در هنگام تحویل کالا بسیار با دقت کالای خود را تحویل بگیرید و در صورت داشتن ایراد حتما درخواست تعویض و عودت کالا را از فروشنده داشته باشید((پس از امضا رسید تحویل معمولا پذیرفته نخواهد شد مگر اینکه کاملا مشخص باشد که ایراد کارخانه ای میباشد))
١۴-یکی از بهترین روشهای مطمئن شدن از کیفیت در در هنگام خرید درب باز و بسته کردن آن در محیط فروشگاه است((متاسفانه کارگاههایی اقدام به تولید در میکنند که حتی درها درست باز و بست نمیشوند))
١۵-تاکید میشود از فروشگاههایی خرید نمایید که حتما دارای مجوز و پروانه کسب باشند تا اگر هم دچار مشکلات احتمالی شدید بتوانید پیگیری قانونی انجام دهید.
١۶-توصیه میشود هر خریدی را از شرکتهای مطرح،خوشنام،دارای پروانه بهره برداری وبا سابقه درخشان انجام دهید تا احتمال مشکلات بسیار کم و خدمات خوبی را دریافت نمایید.
١٧-هر کالایی را در هنگام تحویل از مارک روی بسته بندی و مارک روی در مجدد کنترل کنید تا مطمئن شویدهمان جنس فروخته به شماتحویل داده شده.
١٨-توصیه میشود حتما از نصابهای معرفی شده از سمت فروشگاه کمک بگیرید از بروز مشکلات جلوگیری شود.
١٩-قبل از خرید با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید شرکتهای برتر و معتبر تولید کننده را بیابید و به آنها مراجعه کنید.